بـــــــــــــــرتـــــــــــــــرین دانلود
 
 

 

موتور اجرای نرم افزار های ساخته شده با ادوب ایر Adobe Air v3.5.0.600

Adobe Air که در واقع برگرفته از حروف اول عبارت Adobe Integrated Runtime می باشد، یک Runtime قابل اجرا برروی هرنوع سیستم عامل یا پلتفرم می باشد و این امکان را برای شما فراهم می نماید تا با هر نوع مهارت برنامه نویسی وب ازقبیل JavaScript ،HTML ،Flex ،Flash و یا  Ajax یک محتوای RIA یا همان Rich Internet Applications  (برنامه کاربردی وب غنی) ایجاد نموده و آنرا برروی رایانه دسکتاپ خود قرار دهید (Deploy نمایید) ودر واقع این امکان را برای شما فراهم می آورد تا برنامه های کاربردی تحت وب موردعلاقه خود را در تدانلود Adobe Air v2.7.1.19610 + SDK – ابزار ادوب ایرمامی زمانها به همراه خود داشته باشید.

از آنجایی که برنامه های کاربردی ساخته شده برای Adobe Air بودن نیاز به مرورگر وب و کاملا مستقل برروی رایانه شما اجرا می شوند، تمامی تسهیلات یک برنامه کاربردی دسکتاپ را برای شما فراهم می آورند. کمپانی هایی مانند eBay  و  AOL از این نرم افزار قدرتمند برای ایجاد و ساخت برنامه های کاربردی جذاب جدید که امکان استفاده از سرویس ها و خدمات ارائه شده توسط آنها را برروی دسکتاپ شما فراهم می آورند استفاده می کنند. به طور خلاصه، استفاده از Adobe Air به معنی ساده تر شدن، قدرتمند تر شدن و سرگرم کننده تر برای استفاده برنامه های کاربردی تحت وب می باشد. ویژگی دیگر این برنامه تامین امنیت برروی وب می باشد بصورتی که Adobe Air کمک می کند تا از نصب ایمن با استفاده از امضاهای دیجیتالی برروی هر برنامه Adobe Air که برنامه کاربردی و سازنده آن را پیش از نصب شناسایی می نماید اطمینان حاصل نمایید.

جهت دانلود و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



ادامه مطلب ...


جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, :: 11:43 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

دانلود نرم افزار WinPDFEditor.v2.0.1

فایل های پی دی اف امروزه به عنوان یکی از پرکاربردترین فایلها در میان افراد مخلتف به ویژه در میان کاربران حرفه ای استفاده می شود. اگر شما هم از دسته افرادی باشید که زیاد با فایلهای متنی با فرمت PDF سر و کار داشته باشید حتما این مشکل برایتان پیش آمده که نیاز به ویرایش یک فایل داشته باشید اما ساختار فایل PDF این اجازه را به شما نمیدهد . امروز نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که توسط آن میتوانید به ویرایش فایلهای PDF بپردازید و بدون هیچ مشکلی متن آن را ویرایش نمایید و تصاویر مختلف را به فایل های آن اضافه کنید. از دیگر ویژگیهای WinPDFEditor  قابلیت تغییر سایز و اندازه عکسها و فونت است که میتواند فاکتور بسیار مهمی برای تعداد زیادی از کاربران باشد .

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …



ادامه مطلب ...


ZZVe 050 Line Art 05 : این مجموعه شامل ۱۰۰ تصویر با کیفیت از نقاشی های رنگی و سیاه و سفیدمی باشد، این تصاویر زیبا با فرمت های JPG و AI ذخیره شده و بر روی سایت قرار گرفته شده است. وکتور ها برای کارهای گرافیکی مورد استفاده قرار میگیرند , جهت دانلود این مجموعه وکتور زیبا به ادامه مطلب ازGreatestdownloads مراجعه فرمایید.

 

 



ادامه مطلب ...


پنج شنبه 24 مرداد 1392برچسب:, :: 17:43 ::  نويسنده : Masoud Heydari & Ali Rajabi

Abex Document Converter Pro برنامه ای همه کاره برای تبدیل انواع اسناد (Document) می باشد که فایل هایی از قبیل PDF ، ورد، اکسل، پاورپوینت، Html ، متن و همچنین فایل های عکس در این برنامه ساپورت می شوند . برای تبدیل این اسناد شما نیازی به نرم افزارهای دیگر همچون Adobe Acrobat ندارید . از سایر ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی کار و پشتیبانی از فرمت های متنوع اشاره کرد . در ادامه می توانید فرمت های خروجی و ورودی را مشاهده نمایید .



ادامه مطلب ...


صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بــــــــــــ





نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 111
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 52879
تعداد مطالب : 293
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1